บริษัท อีซี่ บาย จำกัด (มหาชน)
EASY BUY PUBLIC COMPANY LIMITED
ค้นหา | ภาษาไทย English

ตำแหน่งงานว่าง

Business Planning : Sales Planning 1 Officer

ตำแหน่ง

Sales Planning 1 Officer

วันที่

02/07/2024

ความรับผิดชอบ

1. ดำเนินงาน ตามแผนงานและโครงการต่างๆที่ได้รับมอบหมาย ตามกรอบระยะเวลาที่กำหนด
2. คิด Campaign เพื่อรักษาและกระตุ้นเป้าหมายยอดหนี้คงค้าง และป้องกันลูกค้าปิดสัญญา หรือยกเลิกบัตร Umay+ โดยนำเสนอกิจกรรมทางการตลาดเพื่อรักษาความสัมพันธ์ลูกค้าไว้
3. ค้นหาและนำเสนอข้อมูลทางการตลาดให้กับทีมงานและหัวหน้างาน เช่น ข้อมูลสินเชื่อจากคู่แข่ง เพื่อสามารถการปรับปรุง แก้ไข และพัฒนาได้ทันกับสถานการณ์ โดยมีเป้าหมายเพื่อรักษาความสัมพันธ์ลูกค้าไว้
4. วิเคราะห์ข้อมูลผลการดำเนินโครงการและปัจจัยต่างๆ

คุณสมบัติ

1. วุฒิการศึกษา ป.ตรี ขึ้นไป สาขาวิชา : บริหารธุรกิจ การเงิน การตลาด เศรษฐศาสตร์ หรือที่เกี่ยวข้อง เกรดเฉลี่ย 2.50 ขึ้นไป
2. อายุ : 22 - 30 ปี
3. มีประสบการณ์ 1 - 2 ปีในด้านสินเชื่อเพื่อผู้บริโภค หรือการเงิน การธนาคาร
4. มีความรู้พื้นฐานทางด้านการวางแผนการตลาด และการวิเคราะห์ข้อมูล
5. สามารถใช้โปรแกรม Microsoft Office ได้เป็นอย่างดี

Business Planning : Digital Operation Officer

ตำแหน่ง

Digital Operation Officer

วันที่

23/01/2024

ความรับผิดชอบ

1. Develop online operation ; improve online application process to increase efficiency in acquiring new customers through online channel.
2. Operate project to improve and acquire new customer via online application and cooperate with any concern i.e.
3. Support special assignment from superior.

คุณสมบัติ

1.Bachelor degree or higher. Major : Business Administration, Economics or related field.
2. Age 23-30 Years old.
3.Experience in project management and data analysis.
4.Good command in English.
5.Computer literate. (Microsoft excel)
6.Systematic thinking skills.

Consumer Loan 1 : Consumer Loan Officer

ตำแหน่ง

Consumer Loan Officer

วันที่

03/12/2024

ความรับผิดชอบ

สาขาที่เปิดรับ : Big C Nakornpanom, BigC Khon Kaen, Central Westgate, Lotus Suphunburi, Lotus Yasothon, Market Place Wongsawang รับผิดชอบยอดขาย โดยการหาลูกค้าตามเขตพื้นที่ที่รับผิดชอบ

คุณสมบัติ

1. วุฒิปริญญาตรีทุกสาขา เกรดเฉลี่ย 2.00 ขึ้นไป
2. อายุไม่เกิน 35 ปีบริบูรณ์
3. รักในงานบริการ และชอบการนำเสนอสินค้า
4. มีทักษะในการสื่อสาร มีความขยัน อดทน
5. สามารถทำงานล่วงเวลา หรือทำงานในวันหยุดได้ [ทำงาน 5 วัน / สัปดาห์ หยุดหมุนเวียนสัปดาห์ละ 2 วัน]
6. สามารถปฏิบัติงานลงพื่นที่นอกสาขาได้ (ไปต่างอำเภอหรือต่างจังหวัดได้)
*มีการฝึกอบรมให้ก่อนการเริ่มงาน โดยไม่มีค่าใช้จ่ายแต่อย่างใด

Consumer Loan 2 : Consumer Loan Officer

ตำแหน่ง

Consumer Loan Officer

วันที่

03/12/2024

ความรับผิดชอบ

สาขาที่เปิดรับ : Amata City, Big C Aomyai, Big C Chachoengsao 2, Big C Hua Mark, Big C Mahachai, Big C Sakaeo, Central Bangna, Central Phuket Festival, Central Rama 2, Central Rama 3, Lotus’s Ranong, Market Village Suvarnbhumi, MRT Sukhumvit, Prachinburi, Rayong, Seacon Square, Sriracha 2, The Mall Bangkae, Yes Bangphli
รับผิดชอบยอดขายโดยการหาลูกค้าตามเขตพื้นที่ที่รับผิดชอบ

คุณสมบัติ

1. วุฒิปริญญาตรีทุกสาขา เกรดเฉลี่ย 2.00 ขึ้นไป
2. อายุไม่เกิน 35 ปีบริบูรณ์
3. รักในงานบริการ และชอบการนำเสนอสินค้า
4. มีทักษะในการสื่อสาร มีความขยัน อดทน
5. สามารถทำงานล่วงเวลา หรือทำงานในวันหยุดได้ [ทำงาน 5 วัน / สัปดาห์ หยุดหมุนเวียนสัปดาห์ละ 2 วัน]
6. สามารถปฏิบัติงานลงพื่นที่นอกสาขาได้ (ไปต่างอำเภอหรือต่างจังหวัดได้)
*มีการฝึกอบรมให้ก่อนการเริ่มงาน โดยไม่มีค่าใช้จ่ายแต่อย่างใด

Corporate Planning : Assistant Enterprise Risk Management Manager

ตำแหน่ง

Assistant Enterprise Risk Management Manager

วันที่

15/03/2024

ความรับผิดชอบ

1. To assist superior to monitor progress and analysis, to prepare a report on risks profile of business.
2. To support tools and systems development for Risk and Control Self Assessment (RCSA) and key risk indicators (KRIs).
3. To assist superior to manage the enterprise business continuity plan according the business continuity management policy.
4. To support the plan improvement including coordinate with various departments to perform the enterprise business continuity plan.

คุณสมบัติ

1. Bachelor Degree or Higher in Accounting & Finance, Economics, Business Administration or related field.
2. Age 25 - 33 years old.
3. Minimum of 2 years of experience in the field of Risk Management or Internal Control or Internal Audit.
4. Knowledge of Risk Management, Corporate Governance Principles and Internal Control.
5. Good command of written English.
6. Thai nationality only.

Corporate Planning : Assistant Corporate Strategy and Sustainability Manager

ตำแหน่ง

Assistant Corporate Strategy and Sustainability Manager

วันที่

15/03/2024

ความรับผิดชอบ

1.To assist managing and coordinating corporate strategy tasks assigned.
2.To assist managing and coordinating corporate sustainability tasks and handle any activities regarding sustainable growth.
3. To perform such other related duties that the Management / Superior may assign.
4. To assist managing and coordinating with all concerns in arrangement of company meeting.
5. To continuously enhance functional performance.

คุณสมบัติ

• Bachelor Degree or Higher Accounting, Finance, Economics, Marketing, Business Administration or related field.
• Experience 2 years up
• Solid background and knowledge of the industry and operations pertaining such as Financial industry,
• Capability to translate the Company objective(s) into operational plans, motivate people to action and drive for results,
• Knowledge of Good Corporate Governance Principles,
• Good command in English.

Credit Management : Call Center Officer

ตำแหน่ง

Call Center Officer

วันที่

25/08/2023

ความรับผิดชอบ

ติดต่อลูกค้าผ่านทางโทรศัพท์ เพื่อแจ้งค่างวด วันครบกำหนดชำระ และให้คำปรึกษาด้านการวางแผนการชำระเงินให้กับลูกค้าทางโทรศัพท์

วันเวลาการทำงาน

- จันทร์ - ศุกร์ 8 ชั่วโมงทำงาน
- การทำงานล่วงเวลา ช่วงวันจันทร์ - ศุกร์ เวลา 18.20 -20.00น.
- การทำงานในวันหยุด วันเสาร์ หรือ วันอาทิตย์
- รายได้เฉลี่ยต่อเดือน 20,000-30,000 บาท
- ฐานเงินเดือน 12,000 บาท + Overtime + Incentive(ตามผลงาน)

คุณสมบัติ

1. วุฒิการศึกษาระดับ ปวส. ขึ้นไป (ไม่จำกัดสาขา)
2. อายุ 20 - 45 ปี สัญชาติไทย
3. ไม่จำเป็นต้องมีประสบการณ์ (มีการฝึกอบรมให้ก่อนการเริ่มงาน โดยไม่มีค่าใช้จ่ายแต่อย่างใด)
4. สามารถทำงานในภาวะที่มีความกดดันได้กรณีที่มีการเจรจาต่อรอง
5. สามารถทำงานวันเสาร์ หรือวันหยุดนักขัตฤกษ์ได้ (บริษัทฯ มีสวัสดิการค่าทำงานในวันหยุด)

Credit Management : Junior Planner Officer

ตำแหน่ง

Junior Planner Officer

วันที่

14/11/2024

ความรับผิดชอบ

1 จัดทำแผนพัฒนางานกับผู้ใช้งาน เพื่อปรึกษา/แนะนำ/ประเมินผลและทำความเข้าใจสำหรับ Requirement ที่ทางผู้ใช้งานต้องการ
2 ส่งต่อ Requirement ตรงตามผู้ใช้งานต้องการไปยังฝ่ายที่เกี่ยวข้อง/พัฒนาต่อ ตามระยะเวลาที่กำหนด รวมไปถึงดูแลกระบวนการดำเนินงานให้มีประสิทธิภาพ
3 จัดทำรายงานและนำเสนอแผนงาน

คุณสมบัติ

อายุ 22-35 ปี
วุฒิการศึกษา : ปริญญาตรี สาขาบริหารธุรกิจ, การเงิน, การตลาด, เศรษฐศาสตร์ หรือสาขาอื่น ๆ ที่เกี่ยวข้อง
เกรดเฉลี่ย 2.50 ขึ้นไป
ยินดีรับนักศึกษาจบใหม่หรือมีประสบการณ์ทางด้านการทำโครงการหรือแผนการตลาด
มีทักษะการสื่อสารและประสานงานที่ดี
มีทักษะด้านภาษาอังกฤษทางด้านการพูดและการเขียนในระดับดี
มีทักษะในการใช้โปรแกรม Microsoft Office ในระดับดี

Customer Service : Inbound-Officer

ตำแหน่ง

Inbound-Officer

วันที่

02/07/2024

ความรับผิดชอบ

1. แนะนำวิธีการสมัครสินเชื่อ และตรวจสอบผลการสมัครสินเชื่อ
2. แจ้งยอดที่ต้องชำระ, ยอดปิดบัญชี และชี้แจงรายละเอียดในสัญญา
3. แนะนำการดำเนินการกรณีบัตรหาย, ชำรุด, รหัสผิด
4. ชี้แจงการคำนวณค่าใช้จ่าย
5. แก้ไขปัญหาให้กับลูกค้า
6. การนำเสนอ Promotion หรือ Campaign ต่าง ๆ ให้กับลูกค้า
7. สร้างความพึงพอใจให้กับลูกค้า โดยใช้วาจาสุภาพ อ่อนโยน
** วันทำงาน 5 วัน หยุด(หมุนเวียน) 2 วัน ต่อสัปดาห์
** เวลาทำงานมี 4 กะ คือ
8.00 – 17.00 น. หรือ 9.00 – 18.00 น. หรือ 10.00 – 19.00 น. หรือ11.00 – 20.00 น

คุณสมบัติ

1. ปริญญาตรี เกรดเฉลี่ย 2.00 ขึ้นไป
2. อายุไม่เกิน 35 ปี
3. ประสบการณ์ด้านลูกค้าสัมพันธ์ 0-1 ปี
4. มีทักษะในการสื่อสารดี น้ำเสียงไพเราะชัดเจน และรักงานบริการ
5. มีความขยัน อดทน และมีใจรักงานบริการ
6. สามารถทำงานล่วงเวลา หรือทำงานในวันหยุดได้ (บริษัทฯ มีค่าทำงานล่วงเวลาและค่าทำงานในวันหยุด)

Customer Service : Outbound-Officer

ตำแหน่ง

Outbound-Officer

วันที่

02/07/2024

ความรับผิดชอบ

1. โทรออก(Telesales) ติดต่อลูกค้าเพื่อเสนอขายกิจกรรม(Campaign)ต่างๆ ในแต่ละช่วงเวลา ตามที่ได้รับมอบหมาย
2. Support การรับสายกรณีเร่งด่วนหรือตามที่ได้รับมอบหมาย
3. โทรออกติดต่อลูกค้าเพื่อให้ข้อมูลข่าวสารที่เป็นสิทธิประโยชน์สำหรับลูกค้าแต่ละราย

วันทำงาน 5 วัน หยุด(หมุนเวียน) 2 วัน ต่อสัปดาห์
** เวลาทำงานมี 4 กะ คือ
8.00 – 17.00 หรือ 9.00 – 18.00 หรือ 10.00 - 17.00 หรือ 11.00 – 20.00
หมุนเวียนวันหยุด เพื่อทำงานวันเสาร์/วันอาทิตย์ 2 – 3 เสาร์ ต่อเดือน

คุณสมบัติ

1. ปริญญาตรี เกรดเฉลี่ย 2.00 ขึ้นไป
2. อายุไม่เกิน 35 ปี
3. ประสบการณ์ด้านลูกค้าสัมพันธ์ 0-1 ปี
4. มีทักษะด้านการเจรจาต่อรอง
5. มีความขยัน อดทน และมีใจรักงานบริการ
6. สามารถทำงานล่วงเวลา หรือทำงานในวันหยุดได้ (บริษัทฯ มีค่าทำงานล่วงเวลาและค่าทำงานในวันหยุด)

Digital and Data : Data Engineer

ตำแหน่ง

Data Engineer

วันที่

15/03/2024

ความรับผิดชอบ

1. Trend analysis Insights and use statistical techniques to provide data recommendations. and create reports that are useful for making business decisions.
2. Use predictive modeling techniques to predict future trends and results to assess potential business impacts.
3. Consulting and measurement solutions delivering digital technology and data management that supports business needs.
4. Preparation, review and update data information document (Data Dictionary) for efficient use of data

คุณสมบัติ

1. Education level: Bachelor /Master degree in Computer science, Computer Engineer, IT, MIS
2. Age 25 Years old up
3. Experience: At least 3-5 years in Big Data technology ,data analyst and system development
Excellent with database or data warehouse or ETL tools (Extract Tract Transform and load) technique and framework.
4. Level language required: Good command in English.

Digital and Data : Data Engineer Manager

ตำแหน่ง

Data Engineer Manager

วันที่

15/03/2024

ความรับผิดชอบ

1. Consulting and measurement solutions delivering digital technology and data management that supports business needs.
2. Developed ETL (Extract, Transform, Load) processes and pipelines to import and enhance data. (Cleaning) and Data Transformation (Transform).
3. Data governance, data layers, data maintenance and regularly checking data quality
4. Preparation, review and update data information document (Data Dictionary) for efficient use of data and check data availability
5. Plan,

คุณสมบัติ

1. Education level: Bachelor /Master degree in Computer science, Computer Engineer, IT, MIS
2. Age 27 Years old up
3. Experience: At least 5-10 years in Big Data technology ,data analyst and system development
Excellent with database or data warehouse or ETL tools (Extract Tract Transform and load) technique and framework.
4. Level language required: Good command in English.

Internal Audit : Head Quarter Internal Auditor

ตำแหน่ง

Head Quarter Internal Auditor

วันที่

14/11/2024

ความรับผิดชอบ

1. To perform HQ auditing as approved individual HQ audit engagement/ audit schedule plan by execute and establish audit documents as audit procedure specified to comply with standard of professional practice and related code of ethics.
2. To summarized audit result and analyzed for risk and internal control of the assigned project in order to improve efficiency in operations and
effective internal control. To provide and confirm audit finding and information to all concern persons of auditee

คุณสมบัติ

1. Bachelor degree : Accounting, Finance, Business Management or related field GPA 2.50 up
2. Age 22-28 Years old.
3. Minimum experience in related audit field or business knowledge 0-3 years.
4. Risk management, Control, IA standards and the best practice, laws and other regulations necessary knowledge.


สถานที่สมัครงาน

วิธีการเดินทาง

บริษัท อีซี่ บาย จำกัด (มหาชน) อาคาร รสา ทู ชั้น 10
เลขที่ 1818 ถนนเพชรบุรี แขวงมักกะสัน เขตราชเทวี กรุงเทพมหานคร 10400
โทรศัพท์: 02-079-0923
E-mail: jobs@easybuy.co.th
Line ID : esb_recruitment

1. MRT เพชรบุรี ทางออก 2
2. แอร์พอร์ต เรล ลิงก์ มักกะสัน
3. ท่าเรืออโศก เรือโดยสารคลองแสนแสบ
4. รถประจำทาง สาย 11, 23, 38, 58, 60, 72, 93, 99, 113, 184, 185, 206, 512, ปอ.พ.10, ปอ.พ.35

ข้อแนะนำ : Web Browser ที่เหมาะแก่การใช้งาน Internet Explorer version 10 ขึ้นไป, Mozilla Firefox, Safari, Google Chrome